Οκτώβριος 1, 2018

Kickboxing-Θεσσαλονίκη Διας

Kickboxing-Θεσσαλονίκη Διας

Το Kick Boxing-Θεσσαλονίκη Διας είναι ένα δυναμικό, εντυπωσιακό και απαιτητικό άθλημα που συνδυάζει πυγμαχία και λακτίσματα.
Προσφέρει εξαιρετική άσκηση, βελτιωμένη φυσική κατάσταση, υψηλή τεχνική κατάρτιση, ικανότητα άμυνας και ευκολία Sports kickboxing club diasεκμάθησης.

Το Kick Boxing-Θεσσαλονίκη Διας είναι πολύ δημοφιλές και ενδείκνυται και για τα δύο φύλα.

Πρόκειται για έναν αρμονικό συνδυασμό σχεδιασμού, κίνησης και έντασης, που γυμνάζει ολόκληρο το σώμα και ενεργοποιεί το σύνολο των μυών.Ανακουφίζει το στρες.
Βελτιώνει την στάση του σώματος,Λειτουργεί ως μηχανισμός αυτοάμυνας,Βελτιώνει το συντονισμό μας, Βοηθά στην απώλεια βάρους.

Βοηθά στην απώλεια βάρους
Όπως και άλλες μορφές άσκησης, το kickboxing-Θεσσαλονίκη  «καίει» θερμίδες.

Τονώνει και χτίζει τους μυς και έτσι μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια βάρους.

Το kickboxing τα προσφέρει όλα.Kickboxing

Κανένα μέρος του σώματος δεν εξαιρείται κατά την εκτέλεση αυτής της άσκησης.

Ανάλογα με τον τύπο και την ένταση της άσκησης.

Σύμφωνα με έρευνες, με το kickboxing μπορούμε να κάψουμε 350 με 450 θερμίδες σε μια ώρα.
Ακόμη περισσότερες αν συνδυάσουμε κινήσεις του πάνω και κάτω μέρους του σώματος.

Βελτιώνει την αντοχή και δυναμώνει την καρδιά
Το Cardio kickboxing Διας, ωφελεί και την καρδιά. Οι κινήσεις που περιλαμβάνει, βοηθούν την καρδιά να αντλεί το αίμα πιο γρήγορα και έτσι την ενισχύουν.

Λειτουργεί ως μηχανισμός αυτοάμυνας
Όπως και άλλες πολεμικές τέχνες, ακόμη και το  kickboxing στο γυμναστήριο, μπορεί να βοηθήσει στην αυτοάμυνα. Οι γροθιές και οι κλωτσιές θα πρέπει να γίνονται με σωστή τεχνική και χρονοδιάγραμμα.

Βελτιώνει την στάση του σώματος
Tο kickboxing στο Thessaloniki kickboxing & mma club dias θα σας βοηθήσει να «χτίσετε» τους μυς του κορμού σας, αυτούς που βρίσκονται στην κοιλιά και χαμηλά στην πλάτη. Οι μύες του κορμού ανταποκρίνονται καλύτερα στις ασκήσεις που απαιτούν ελάχιστο φορτίο και παρατεταμένη ένταση. Στο kickboxing, οι μύες του κορμού εργάζονται συνεχώς.

Ο αθλητής του kickboxing μπορεί να «αντικαταστήσει» τον παράγοντα στρες στο σάκο και να επιτεθεί με κλωτσιές ή γροθιές, ώστε να εκτονωθεί.